Indstillinger for projektrum

Som projekleder i et projektrum, har du mulighed for at sætte indstillingerne for projektrummet.

Først så skal du navigere til det projektrum som du ønsker at sætte indstillinger for.

Når du står i dit projektrum, så skal du:

1. Trykke på 'Mere' i projektrums-menuen.

2. Trykke på 'Indstillinger' i den dropdown-menu der kommer frem.

Herfra får du vist de indstillinger du kan sætte for projektrummet:

3. Her kan du ændre titlen på projektrummet.

4. Her kan du ændre beskrivelsen på projektrummet.

5. Her kan du ændre målene/formålet med projektrummet.

6. Her kan du ændre hvort projektrummet hører til ud fra uddannelse og lokation.

7. Her kan du slå link-samlingen til og fra for projektrummet. Tryk her for at læse mere om link-samlingen.

8. Her kan du slå visningen af deltagere fra.

9. Her kan du deaktivere opslagstavlen/oversigtsiden. Tryk her for at læse mere om hvad man kan med opslagstavlen/oversigtsiden.

10. Her kan du vælge startsiden for projektrummet. Standard er oversigtsiden, men du kan også angive en af de ting som du har tilføjet i 'Ressourcer' som startside. Tryk her for at læse mere om ressourcerne i projektrum.

11. Når du er færdig med at sætte dine indstillinger, så skal du bare trykke på 'Gem'.