Indstillinger for projektrum
Som projekleder i et projektrum, har du mulighed for at sætte indstillingerne for projektrummet.
Først så skal du navigere til det projektrum som du ønsker at sætte indstillinger for.
Når du står i dit projektrum, så skal du:
1. Trykke på 'Mere' i projektrums-menuen.
2. Trykke på 'Indstillinger' i den dropdown-menu der kommer frem.
Herfra får du vist de indstillinger du kan sætte for projektrummet:
3. Her kan du ændre titlen på projektrummet.
4. Her kan du ændre beskrivelsen på projektrummet.
5. Her kan du ændre målene/formålet med projektrummet.
6. Her kan du ændre hvort projektrummet hører til ud fra uddannelse og lokation.
7. Her kan du slå link-samlingen til og fra for projektrummet. Tryk her for at læse mere om link-samlingen.
8. Her kan du slå visningen af deltagere fra.
9. Her kan du deaktivere opslagstavlen/oversigtsiden. Tryk her for at læse mere om hvad man kan med opslagstavlen/oversigtsiden.
10. Her kan du vælge startsiden for projektrummet. Standard er oversigtsiden, men du kan også angive en af de ting som du har tilføjet i 'Ressourcer' som startside. Tryk her for at læse mere om ressourcerne i projektrum.
11. Når du er færdig med at sætte dine indstillinger, så skal du bare trykke på 'Gem'.