Hvad er Helpdesk?
Digital er Professionshøjskolen Absalons IT afdeling, og stedet hvor du kan få hjælp med IT-tekniske problemer.
Kontakt Helpdesk
![Kontakt Helpdesk](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/000/768/811/original/d45fbe35-9f77-481e-a4ae-2f962ce1a5b6.png)
Digitals helpdesk kan hjælpe med tekniske problemer der har med Absalon's IT systemer at gøre. Derimod ydes der ikke support til private computere.
Digital tilbyder on-site IT-support:
- Campus Kalundborg: Onsdag (lige uger)
- Campus Slagelse: Onsdag (ulige uger)
- Campus Ankerhus: Onsdag (ulige uger)
- Campus Næstved: Onsdag (lige uge)
- Campus Roskilde: Onsdag (alle uger)
- Campus Nykøbing: Onsdag (lige uger)
- Campus Vordingborg: Mandag (ulige uger)
Helpdesk kan kontaktes på følgende måder:
Telefon: +45 7248 1111
Telefonen er åben i tidsrummet: Mandag - Fredag kl. 8 - 15.
Send gerne en mail på adressen: [email protected]
Driftinformation
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/000/848/990/original/8f733f6d-2a0b-46d5-84cc-e75dcd00d25e.jpg)
IT afdelingen bruger Twitter til at informere om IT driftsituationen. Du kan se et eksempel herover, men det er også muligt at gå ind på dette link: https://twitter.com/driftnyt - her kan du altid se hvordan Absalon's IT kører - du kan også følge driftnyt - hvis du selv har en twitterkonto.