Indstillinger for notifikationer

I Teams kan du selv styrer hvad du vil have af notifikationer og hvorfra. Vi har lavet denne korte video som viser hvor henne du kan ændre indstillingerne, og forklarer hvad de forskellige muligheder betyder.

Under videoen har vi også en vejledning til hvordan du slipper for notifikationer vedr. kalenderopdateringer i Teams

Slå notifikationer om kalenderopdateringer i Teams fra

Som standard modtager man både mails og notifikationer i Teams vedr. kalenderopdateringer, men mange ønsker kun at få disse på deres mail. Det er heldigvis hurtigt og nemt at slå fra, og her gennemgår vi hvordan.

Åben Teams, og tryk på de tre prikker, øverst i højre hjørne og vælg 'Indstillinger':

Tryk herefter på 'Meddelelser og aktivitet' i menuen til venstre:

Rul herefter ned til bunden af siden, hvor du finder indstillinger vedr. kalender, og tryk på de to drop-down menuer, og skift dem til 'Fra':

Den gemmer automatisk, så herefter vil du ikke længere modtage notifikationer vedr. kalenderopdateringer.