Synkronisering med OneDrive
I denne vejledning kan du se hvordan du tjekker, om dine filer er synkroniserede i OneDrive.
1. Start med at åbne OneDrive. Hvis det er første gang du åbner OneDrive, vil du blive bedt om at logge ind.


2. Når OneDrive er oppe at køre vil det altid køre i baggrunden når du bruger din computer. Du kan se om det virker ved at lede efter den blå sky i det nederste højre hjørne.


3. Næste skridt vil være at lægge dine filer i OneDrive. Fordelen ved OneDrive er at alle dine filer vi blive gemt i skyen, og vil derfor altid være tilgængelig skulle der ske noget med din computer. Du kan lægge dine filer i OneDrive ved at åbne din File Explorer.

4. Efter du har åbnet File Explorer, skal du finde OneDrive mappen. Herfra kan du kopiere alle de filer, du ønsker at gemme i OneDrive over i mappen.

5. Du kan altid se om en fil er gemt i OneDrive ud fra følgende ikoner:
- Hvis en fil er i gang med at synkronisere, vil den være markeret med følgende ikon:

- Hvis en fil succesfuldt er blevet synkroniseret, vil den have følgende ikon:

6. Den blå sky vil indikere om dit OneDrive er færdigt med at synkronisere alle ændringer:
- Hvis den viser følgende ikon er den stadigvæk i gang med at synkronisere, så må computeren ikke blive slukket:

- Hvis din blå sky viser følgende ikon er den blevet færdig med at synkronisere:

7. Hvis du klikker på den blå sky, vil du kunne se om hvor langt den er kommet med at synkronisere dine filer. Hvis den viser det samme som på billedet betyder det at alle dine filer er blevet synkroniseret:
