Tilføj hellidage til din Outlook kalender
Det kan være en god idé at have tilføjet helligdage til sin kalender. Det er let gjort.
I Outlook
![I Outlook](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/097/124/original/1798ac98-7c60-4df3-b0b0-82d5a99e832a.png)
Klik på fanebladet Filer
Fanebladet Filer
![Fanebladet Filer](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/097/120/original/81cadfc8-ec5b-4421-a681-a41d1fad2abf.png)
Klik på Indstillinger
Indstillinger for Outlook
![Indstillinger for Outlook](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/097/126/original/ce379a00-334f-43fe-9d1d-d6de31872481.png)
- Vælg kalender
- Klik på Tilføj helligdag
Føj helligdage til kalenderen
![Føj helligdage til kalenderen](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/097/122/original/f9e5d81d-80aa-4c21-b66c-f75b227132c4.png)
- Vælg den eller de kalendere du ønsker
- Afslut med at klikke på OK
Nu kan du se helligdagene i din kalender